YouTube test et ve karşılaştır özelliği ile beraber içerik üreticilerin videolarına üç adete kadar küçük resim eklemesine olanak sağlıyor. Böylece içerik oluşturucular hangi küçük resmin daha çok tıklanma aldığının yüzdesini görebilecek.
YouTube, içerik oluşturucuların videolarına ekledikleri küçük resimler konusunda bir yeniliğe imza atıyor.
İzleyicilere sizin için önerilenler kısmında çıkan videoların kapak fotoğrafının belirlendiği küçük resimler üç adete kadar yüklenebilecek. Böylelikle artık test et ve karşılaştır modu ile içerik üreticiler hangi küçük resmin daha çok dikkat çektiği ve tıklanma aldığını görebilecek.
YouTube, yaptığı duyuru ile şu anda bu özelliği bürkaç yüz içerik üretici ile test ettiğini ancak önümüzdeki aylarda binlerce kişiye daha beta sürümünü sunmayı planladığını aktardı.
Popüler video paylaşım platformu, içerik üreticilerinin küçük resimlerini test et ve karşılaştır özelliği ile beraber her küçük resmin izlenme süresini yüzde olarak raporlayacak.
Ziyaretçiler Göremez, Görmek için
Giriş yap veya üye ol.