
Başlamadan önce Android cihazınızı yeniden başlatın ve Android'in en son kullanılabilir sürümüne güncelleyin. Ayrıca, cihazınızda çoğaltılan uygulamayı yeniden yüklemeyi deneyin.
1. Düzeltme Yöntemi : Uygulama Klonlamayı Kapatın
Bazı Android cihazlar uygulama klonlamayı destekler ve siz de aynısını etkinleştirdiyseniz — ana ekranınız için bir kopya simgesi görürsünüz. Bu nedenle, Android cihazınızda uygulama klonlama özelliğini kapatmayı deneyebilirsiniz.Not: İşlemi göstermek için bir OnePlus cihazı kullandık, ancak cihazınızda uygulama klonlama özelliği mevcutsa adımlar benzer kalacaktır.
Adım 1: Ayarlar uygulamasını açın . Uygulamalar'a gidin.
Adım 2: Uygulama Klonlama'ya dokunun. Uygulama klonlamanın açık olduğu uygulamayı seçin.
Adım 3: Uygulama Klonlamayı kapatın.
2. Düzeltme Yöntemi : Uygulama Önbelleğini Temizle
Bir diğer etkili çözüm ise önbellek dosyalarını temizlemektir. Bunlar simge dosyalarıyla karışabilir ve telefonunuzun ana ekranında birden fazla simge gösterebilir.Adım 1: Ana ekranda Instagram uygulamasına uzun basın ve Uygulama bilgisi'ne dokunun. Verileri Temizle'ye dokunun.
Adım 2: Önbelleği temizle öğesine dokunun ve onaylamak için Tamam'ı seçin.
3. Düzeltme Yöntemi : Ana Başlatıcıyı Değiştirin
Kullandığınız sistem uygulama başlatıcısında bir sorun varsa,
Ziyaretçiler Göremez, Görmek için
Giriş yap veya üye ol.
gibi üçüncü taraf bir başlatıcı yükleyin ve bunu varsayılan yapın. Benzer şekilde, üçüncü taraf bir başlatıcıda sorun varsa, yerleşik uygulama başlatıcısına geri dönebilirsiniz.Adım 1: Ayarlar > Uygulamalar > Varsayılan Uygulamalar > Hope uygulamasını açın.
Adım 2: Varsayılan ana uygulamayı değiştirin. Bir Pixel cihazı kullanıyorsanız, Pixel Launcher varsayılan başlatıcıdır.
4. Düzeltme Yöntemi : Android Başlatıcı Önbelleğini Temizle
Android başlatıcı uygulamaları ana ekranın ve uygulama çekmecesinin nasıl çalıştığından ve davrandığından sorumludur . Ancak, bu üçüncü taraf uygulama başlatıcıları bir hatadan etkilenirse, uygulama simgesi çoğaltma sorununa neden olabilirler. Başlatıcı önbelleğini temizlemek sorunu düzeltmenin bir yoludur.Adım 1: Ayarlar > Uygulamalar'ı açın ve uygulamalar listesinden başlatıcıyı seçin.
Adım 2: Depolama Kullanımı'na dokunun ve önbelleği temizleyin.
5. Düzeltme Yöntemi : Android Cihazı Sıfırlayın
Yukarıdaki yöntemlerden hiçbiri işe yaramazsa, Android telefonunuzu fabrika ayarlarına sıfırlayın. Bunu yapmak, soruna neden olan herhangi bir yanlış yapılandırmayı düzeltecektir.Ancak bu, cihazınızdaki tüm tercihleri ve ayarları sıfırlayacak ve kayıtlı Bluetooth cihazlarını, Wi-Fi şifrelerini vb. kaldıracaktır.
Ayarlar > Yedekle ve sıfırla > Telefonu sıfırla bölümüne gidin ve tüm ayarları sıfırlayın.